גשום בחוץ וזה הזמן לכוס תה חמה…

בתור אחת שלא שותה קפה ורק כשממש קר שותה תה חם,  היום זאת הזדמנות לכתוב לכם את הפוסט עם כוס תה צמחים מהגינה ועוגיות  ולתת הדרכה של תחתיות לכוסות.

התחתיות עשויות מבסיס של תחתית קנויה (קניתי סט של 5 תחתיות בחנות של שתיים וחצי ש"ח עשויות משעם שבצידו השני ציור שלא כל כך אהבתי.) ההדרכה הזו מופיעה בספר שלי "פשוט מלאכת יד" מתוך הפרק של החמרן.

החמרן הוא נייר אלומיניום המגיע בגליל שמשני צדדיו צבעים שונים.  מופיע בעיקר בגווני כסף וזהב או כסף ונחושת, אך כיום ניתן לקנותו גם בצבעים נוספים כגון אדום, כחול, ירוק וסגול.

חמרן הוא חומר שעובדים איתו בעיקר עם ילדים, בבית ספר ובשיעורי אומנות שונים. מבחינתי הפרק על החמרן היה המאתגר ביותר. למצוא עבודות שיתאימו לאנשים מבוגרים ושהתוצאות שלהן יפות ומפתות אנשים נוספים להתנסות בחומר זה.

מובילים, סיכות פרפר לוילון, קישוט סט לקפה סוכר ותה, הכנת מגנטים ומחזיקי תמונות כולם עבודות יצירתיות המאפשרות התנסות בחומר ומראות שמחומר זה ניתן להוציא תוצאות מיוחדות ומרשימות שלא משקפות כלל את הקלות בה נעשו.

החמרן משמש בעיקר לעבודות בסגנון ריקועי נחושת אך בשונה מריקועים בסגנונות שונים, אופן השימוש בו הוא קל מאוד.

כשגשם בחוץ וקר זה בדיוק הזמן המתאים לשבת בבית וליצור. אני מזמינה אתכם לרכוש דרך האתר את הספר ולהתחיל לבלות זמן איכות של יצירה….

המשך שבוע גשום וקריר,

ענבל עופר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *