יום המשפחה שמח….

ביום שישי הקרוב ה-31.1 מציינים בישראל את יום המשפחה. אז נכון זה בעיקר מיועד למי שיש לו ילדים קטנים אבל זו גם סיבה מעולה ליצור…

אני לא יודעת בדיוק באיזה שנה הוחלט לשנות מיום האם ליום המשפחה אבל אני זוכרת את עצמי בכל שנות ילדותי טורחת ומשקיעה במיוחד ביום זה כדי להגיד תודה לאמא.  השינויים במבנה המשפחות בעולם כולו וגם בישראל גרמו לשינוי החברתי הזה. למרות שאני בעד משפחות חד מיניות או משפחות מכל סוג שהוא עדיין היה לי קשה לוותר על יום זה. (הקושי במיוחד שאני כבר אמא בעצמי ורוצה לקבל קצת תודות ומחמאות).

רוב האמהות היו מתרגשות מאוד למראה יצירות האומנות ה"מקסימות" שהילדים הביאו מהגן, מהמטבח ההפוך והמלוכלך בעקבות הכנת עוגת תודה לאמא וגם מזרי הפרחים או המתנות הקטנות שקיבלו מהבעלים כתודה על כך "שאת אמא כה נפלאה לילדים שלי…"

אך כל זה כאמור כבר לא קיים ונשארנו עם יום המשפחה. כמובן שאני אקח את זה למקום המיוחד של יצירה. השבוע ב"חוג עם אמא" אני מלמדת להכין שלט לדלת שבו מופיעים כל בני המשפחה.

לצפייה בסרטון ההדגמה לחצו- http://www.youtube.com/watch?v=1jF4IcNl-Aw

את הציורים לדמויות המשפחה אתם יכולים להדפיס מהעמוד המצורף:

רגעים משותפים של יצירה משפחתית יכולים להעניק לכם זמן איכות עם ילדיכם, אפשר לתת לכל אחד מבני המשפחה להכין את הדמות שלו וביחד לתת לשלט החדש של הבית שלכם משמעות מיוחדת.

נצלו את הרגעים הללו לשיחה והתענינות בחיים של כל אחד ממכם ותזכו ברגעים מיוחדים של איכפתיות והנאה.

שבוע טוב,

ענבל עופר

2 תגובות ל-“יום המשפחה שמח….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *