חוג עם אמא

חוגים חוגים חוגים…. כל השבוע אני מעבירה חוגים ובימים שלא אז אני לוקחת את ילדי לחוגים שלהם. חוג ג'ודו, התעמלות קרקע, תנועה ויצירה  מה שלא משאיר לי הרבה זמן איכות ובילוי משותף עם ילדי אחר הצהרים.

מישהי שאני מכירה כתבה פעם כי כל היום בעבודה היא מחכה לארבע לאיסוף הילדים מהגן וכשהם כבר איתה אז היא רק מחכה שילכו כבר לישון. בדיוק בשביל מטרה זו,  החלטתי לפתוח פינה חדשה וקבועה שתאפשר לכל אחד בבית קצת זמן איכות עם הילדים שלו.

לפינה קוראים חוג עם אמא וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לקבוע יום קבוע ושעה קבועה לקיום החוג. חשוב מאוד להתמיד בענין כדי לתת את התחושה שמדובר באמת בחוג וגם כדי שכל מיני סידורים אחרים ודחופים כמו קניות, קשקוש עם חברה בטלפון, בדיקת הודעות בפייסבוק וכדומה לא יגרמו לכם לדחות או לבטל את שעת האיכות.

בשביל לקיים את החוג תצטרכו לעקוב אחרי הפוסטים השבועיים שיעלו כל שבוע בימיי שני לצפות בסרטון, אתם צריכים להגיע מוכנים ולא מומלץ לצפות עם הילדים בסרטון- הרי אתם אלו שמעבירים את החוג. יש לבדוק שיש לכם את החומרים בבית ואם אין כדאי לרכושם מבעוד מועד. בזמן הקרוב אפרסם בפוסט המלצות לחומרי יצירה שחשוב שיהיו בכל בית וגם רשימה של חנויות זולות שכדאי לקנות בהם.

ועוד מילה לסיום, בזכות הפרויקט החדש הזה זכיתי לזמן איכות עם האחיין שלי ניב, נער בן 14 שכבר מזמן לא ביליתי איתו… בזכותו  עולה הסרטון הראשון. ומעכשיו הוא מנהל לי את כל התחום של המדייה הזו (כי כל יכולת שקשורה למחשבים ישר מלווה אצלי בתסכול בעוד הוא בכמה תיקתוקים מהירים על המקלדת מסדר הכל).

בסרטון הראשון יש קצת בעיות עם הסאונד אבל אנחנו מבטיחים להשתפר עד לפעם הבאה.

שבוע הבא עבודה מיוחדת לטו בשבט.

אני מאחלת לכם הרבה רגעים של איכות עם ילדיכם, הירשמו עכשיו בתחתית הדף לעידכון שבועי… תסגרו על יום קבוע… ויוצאים לדרך…

 

והשבוע תמונת לב עם גומיות:

 

לכניסה לסרטון לחצו כאן

שבוע טוב,

ענבל עופר

 

 

 

תגובה אחת ל-“חוג עם אמא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *